Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 G'Vrahn vs Vorlon Ligth Cruiser - Próba Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 9:35, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Manewry - Poligoni XX52 - asteroida 578 wg klasyfikacji Narn

Założenia proste, jeden na jeden, G’Vrahn bez eskorty myśliwców.
Zasada redundancy obowiązuje – obie strony mają po 3 R.
Inicjatywa Narn 4 = 4 Vorlon

I RUNDA – inicjatywa Narn
G’ Vrahn – Temper wchodzi na zasięg 30 cali, uderza ze wszystkich dział dziobowych, po za krótkodystansowym Puls Canzon.
Obrażenia zadane : 25 pkt. - efektywne obrażenia, po odjęciu działania adaptive armor Crusaidera.
Informacja dla nieznających tej cechy – adaptiv Amor zdejmuje połowę zadanych obrażeń, zaokrąglając w dół.

Crusaider uderza ze swojego beama – obrażenia 12/12 (kiepsko jak na beama obrażenia x 4)
Leczy 2k6 otrzymanych obrażeń: 5 punktów.

II RUNDA – inicjatywa Vorlon
G’Vrahn przeładowywuje swoją E-minę, jest wciąż po za zasięgiem swojego najmniejszego działa, beam w Boreside nie ma szans na przycelowanie Mostek wydaje decyzję o zamknięciu grodzi. Strzał z Advanced Mag Gun – tylko 6 efektywnych punktów obrażeń.

Crusaider przeładowuje ze swojego beama, na szczęcie dla siebie Temper ma zamknięte grodzie ze strzału 38 obrażeń, wchodzi w uszkodzenia statku 18 punktów w załogę 26 punktów. Jeden krytyk -
Crusaider leczy 7 swoich obrażeń (czyli o punkt więcej niż Temer zadał mu w tej rundzie).

III RUNDA – inicjatywa Narn
IV RUNDA – inicjatywa Narn
To ostatnie rundy należące w pełni do Temper.
Mostek w obu wydaje rozkaz „Concentrate All Firepower!”
zadaje Crusidererowi w obu krytyka morderczego dla tego statku : „Random arc, 1 weapon may not fire” i „Random arc, no weapons can fire”.
Dwie pełne salwy dziobowe doprowadzają statek Vroloński do stanu: „Ship Explodes: ship will run adrift then explode at the end of the next movement phase.

Temper odlatuje w nabożnym milczeniu z szokowaną załogą oglądającą efektowne wybuchy na Crusaider.
Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ula dnia Pon 9:36, 21 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 10:24, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Wow! Gratuluję!
Zawsze wiedziałem, że G'Vrahn jest ostry.... Very Happy
25 hitów w 1 rundzie juz po adaptivie... nieźle, rzekłbym nawet strasznie nieźle Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 10:27, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Gwoli ścisłości - Ula regularnie rzucała beamy po 11-12 kostek Shocked

Crusader? fajna nazwa, pewnie tak nazwę light cruisera w kampanii. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wolf
nadporucznik
nadporucznik



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ankh-Morpork

PostWysłany: Pon 10:35, 21 Sty 2008 Powrót do góry

Brawo Ulu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)