Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 TZW RUN na Droknar Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:39, 17 Sty 2009 Powrót do góry

Było bardzo fajnie, ja bawiłem się super. Co niestety nie zmienia faktu że wyprawa zakończyła się totalną porażką. Następną musimy chyba lepiej przygotować.

Wydaje się że zabrakło nam zdolności zadawania obrażeń. Z drugiej jednak strony czy ktoś miał choć z jednego interrupta? Ja nie miałem żadnego, czysty power. Może chcieliśmy to zrobić za prosto?

Jeżeli mamy powtórzyć akcję mniej-więcej tymi samymi postaciami to proponuję:
a) uzgodnić rodzaj obrażeń. Np. niektóre klątwy działają najlepiej z obrażeniami fizycznymi.
b) wziąć skille dopalające obrażenia zadawane przez innych. Np. Mark of Pain działał bardzo fajnie na grupę doylaków - za każde trafienie w przeklętego wszyscy wokół dostawali po 22 obrażenia. Gdyby tylko Julian miał coś innego w łapie, może by się dało przebić (prawie setka obrażeń na sekundę w grupę więcej). No i powinienem popracować na koordynacją użycia Mark of Pain i Assasin Support, mam wrażenie że z tego niezłe kombo może wyjść. Komba do rozważenia:

1) Barbs (Necro), Strength of Honor (Monk) - połączenie tych dwóch przy atrybutach na poziomie 10 dawałoby łącznie 21 obrażeń od ciosu ekstra. Jakby się udało cel potraktować Defile Flesh to myślę, że zabawa byłaby krótka, nawet tymi samymi postaciami.

2) Mark of Pain (Necro), Scourge Healing (Monk) + atak ze skillami przyspieszającymi zadawanie ciosów (np. berserker stance, dual shot) - przy odrobinie szczęścia całą grupę można wyłączyć...

jakie inne propozycje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:08, 17 Sty 2009 Powrót do góry

spirit of symbiosis dawał julianowi razem z jego enchantami prawie 1000 HP - u mnie było gorzej, chyba, że jego Ogen rzucał akurat enchanty - miał dwa,
(za każdy enchant dodaje spirit 94 HP.)

działa rownież na wrogow w zasięgu, ale w przypadku wormów nieźle się spisywał

moj renger jest napewno lepszy od mojej Ele, ale mogę nią polecieć i rozwinąć, choć watpię bym dobiła dalej niż do 16 lvl

może powinnam wziąść inne skille i dokupić run?
jak ktoś ma sugestie chętnie wyslucham.
(nie mam ochoty iść bez kici, kicia ma 19 lvl i więcej hp ode mnie, więc jest idealna, by wrogowie bili w nia a nie we mnie.....)



p.s.
BAWIŁAM SIĘ SUPER
raz jeszcze DZIĘKUJĘ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ula dnia Sob 15:11, 17 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Nie 18:54, 18 Sty 2009 Powrót do góry

Trzeba było dać znać bym zmienił broń. Miałem ją na pasku. Ogień zdaje podwójne obrażenia golemom, ale na resztę miałem w razie czego innego sworda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:58, 18 Sty 2009 Powrót do góry

Dobre pomysły to na ogół przychodzą za późno...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Nie 21:47, 18 Sty 2009 Powrót do góry

Też uważam, że było fajnie.
Może następnym razem pójdę nekromantką? Jej mark of pain zadaje 42 lub jeszcze więcej Wink
Poza tym Spiteful Spirit + Reckless Haste Twisted Evil
Zwykle chodzę bloodnecro, ale tu klątwy się przydadzą.
Ale jeśli nie będzie mojego woja to zabraknie tanka.
Chyba, że Jimmor weźmie Doylak signet.
SS necro sam się nie obroni. Musi stać z tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 12:08, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Witam,

Osobiście również świetnie się bawiłem. Jest to zupełnie inna zabawa niż storyline czy PUGi i jest naprawdę SUPER.

Na początek kilka odp:
- miałem 1 interupta - Distracting shot. Tylko, że niestety odpaliłem go z 8 razy (około 6 skutecznie). Nie za bardzo umiem tego używać i zapominam o tym Sad. Ale włączyłem tego skilla do mojego podstawowego builda i będę ćwiczyć.
- moja R zadaje fizyczne (i nie zamierzam tego zmieniać), także z Mark of Paine bedzie działać spoko.

Może podam mój build. Raczej się nie zmieni przez najbliższy czas (może poza Exp do 12-13), a może coś podpowiecie:

LEV 16; HP 486; MANA 30
Expertise 9+1
Wilderness Sur 1
Marksmanship 10+2
Skills:
1. Penetrating Attack koszt 6 +21dmg
2. Hunters Shot koszt 3 +13 dmg, 21s bleeding
3. Point Blank Shot – koszt 3 +30dmg
4. Distracting Shot – koszt 3
5. Read The Wind – koszt 3 +9dmg
6. Whirling Defence – koszt 6 – 16/s. trwanie
7. Troll Urgent – koszt 3 +3 Health reg.
8. Res Sig

Od kilku dni testuję ten build. Zauważyłem, że gdy się idzie z 2+ henchami to pet ma jako „tank” znaczenie niewielkie. Dodatkowo bez punktów w Beast Mastery zadaje minimalne obrażenia. Wywaliłem, więc peta na korzyść dwóch skilli i IMO z henchami działa to o wiele lepiej.
Flatbow (obr fizyczne)+ Read the Wind daje prawie pewne trafienia. W dalekim dystansie biję 1+2. W krótkim 2+3. Do 6 i 7 nie jestem za bardzo przywiązany (i mogę na coś wymienić), ale zwiększają przeżywalność postaci. Z obu korzystałem w czasie RUNU

Rzeczy które muszę podciągnąć to przede wszystkim level postaci (do końca tyg 17 zrobię na 99%) i poćwiczyć przerywanie. Z interruptem mam jeszcze jeden problem – bo nie wiem CO przerywać. Nie znam skilli po prostu Sad. Brakuje mi też generalnego „ogrania”. Czasem się gubię w walce i zapominam różnych rzeczy, np. odnowić Read the Wind. Ale to jest kwestia doświadczenia. No i muszę jaką sensowniejszą cięciwę do łuku znaleźć, bo wciąż łażę z tą od poisona co na samym początku od Julego dostałem…

Odnośnie Runu jeszcze. Jak Juli rozważa Nekro to trzeba by wziąć drugiego tanka z Herosów. Bo drugi tank jest IMO nieodzowny. Z mojej subiektywnej perspektywy wydaje mi się, że ci kapłani herosowi coś słabo leczyli…
Kolejne. Jak będzie w grze Mark of Pain czy cokolwiek innego to mogę strzelać jako wsparcie jak tylko ktoś da spike. Ogólnie jestem za tym, żeby spikować jak tylko się da. Wtedy niedoświadczone R (czyli JA) widzą co robić Very Happy

I jeszcze do Jimmora odnośnie Dual Shot - w sumie fajny tylko strasznie długo się przeładowuje i stosunkowo drogi Sad Nawet jak to miałem to rzadko odpalałem... Chociaż może zamiast point blanka... choć szkoda bo on ma największego kopa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:16, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Poczytałem trochę o Doylak Masterach - mają na stanie coś co się nazywa Mark of Protection - poczytajcie trochę o tym skillu. Wygląda na tym, że bez czegoś do zdejmowania enchantów nie ma co do nich startować...

Ewentualnie zamiast damagem trzeba doylaków potraktować life-stealingiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jimmor dnia Pon 15:18, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 15:41, 19 Sty 2009 Powrót do góry

fakt, rzucali to... I raz nawet przerwałem Very Happy

Może trza się uzbroić w choćby to: Strip Enchantment. Tego skilla już mam. Co prawda jest dość drogi, ale w sumie mamy necrów dwóch (ja i ty).
Może ta moje sec. profesja się w końcu do czegoś przyda...

Jakby był ktoś kto mógłby sypnąć Well of the Profane w pana to byłoby fajniej...

Kombinujmy kombinujmy.

I jeszcze pytanie: KIEDY NASTĘPNA PRÓBA?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 18:27, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Zarówno WoProfane, jak i Chilblains kosztują po 25 Energii. Moja necro to rzuci, ale Jimmor już chyba nie. Jeśli to wezmę, to energia skończy się szybko... ale może walka też. Przy Wellu potzebne jest ciało, a źwierzaczki już się nie nadają. Chilblains wydaje się lepszym, ale tymczasowym wyjściem. Na interrupty bym nie liczył - lepiej sprawdzają się na bossach niż na dużych grupach. Ale mogę załadować kombo: Net of Disruption+Cry of Pain.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:03, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Chilblains to dobry pomysł. Jakbym dorwał Totem Axe albo odpowiednik to może mógłbym i to rzucić na starcie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 19:20, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Mam jeden na składzie, mogę pożyczyć. Nie musisz go customizować bo potem odrazu zmienisz broń na właściwą. W takim razie ja wezmę wella i jednego disenchanta z bloodmagic.

Wychodzi mi coś takiego:
1. Awaken the blood
2. Arcane Echo
3. Spiteful Spirit
4. Reckless Haste
5. Strip Enchantment
6. Well of the Profane
7. Net of Disruption
8. Cry of Pain

Nie ma mark of pain, można go za coś wsadzić, ale i tak granie tym wymaga trzech rąk i podzielnej percepcji, więc mogę nie podołać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Wto 11:15, 20 Sty 2009 Powrót do góry

hmmm... Ula jak ty masz levele w Beast Mastery to może zastanów się nad wymianą tego twojego ducha na Edge of Extinction? To powinno zadziałać jako dość porządne combo....
A brak Mark of Paine u Julego problemem nie jest - tylko Jimmor będzie musiał rzucić...

Hmmm coraz ciekawiej się to prezentuje.

Ja mogę ew u mnie podmienić Whirling Defence na Lighting Reflex (33% szybsze ataki na 9sec - czyli 1 strzał więcej) - nie wiem czy warto. Whirling trwa 17sec - ochronę daje dużo dłużej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki dnia Wto 11:18, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Wto 16:09, 20 Sty 2009 Powrót do góry

Khem... A gdzie taki squad biega?? Chyba moja Lady Kinga nie dotrze tam na czas. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Wto 16:42, 20 Sty 2009 Powrót do góry

JTS...

Staraliśmy się przebijać z Beacon's Perch do Droknar's Forge. To jest trasa runu, myśmy chcieli piechotką. Przeszliśmy Lornar's Pass w miarę spoko ale zatrzymały na Summity na początku (i to samiutkim początku) Dreadnought's Drift. Team 4-5 Dolyak Masters + ~2 Dolyak Heretic nie dał się za bardzo zabić. Nadciągająca piechota robiła wycinkę... Obiec się niezbyt dawało.... I tyle.

Planowana jest druga próba. Chyba już nie tak na pałę jak pierwsza Very Happy

check.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Wto 16:47, 20 Sty 2009 Powrót do góry

Ja niestety najdalej w Ascalonie to jestem po obronie muru. Sad Niestety dalej utknąłem (chcę zrobić wszystkie poboczne questy), ale może przy pomocy Uli i Juliego w pt/sb to przemogę. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)