Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 TZW RUN na Droknar Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:01, 27 Sty 2009 Powrót do góry

No cóż, chcę jeszcze coś zadawać a nie tylko tankować. Siła 13 jest mi potrzebna do pancerza - mam Sentinel's Insignie na dwóch elementach. Czysty woj nie bardzo mi się podoba, z leczeniem u niego kiepsko. A jak mnie opadnie trzech przeciwników to z mojej kombinacji po serii CA, UF, CA mam drobne +159HT i kosztem jakiś 7 Energy. Do tego przeciwnicy średnio zarabiają po 100-120 obrażeń, w tym 53 z lifestealingu. Normalnie 3 55-monków pada na raz...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Wto 15:10, 27 Sty 2009 Powrót do góry

Dobra oto opisy:
Defy Pain - Elite Skill. For 20 seconds you have an additional 90...258 Health, an additional 20 armor, and you take -1...8 less damage.
Endure Pain - Skill. For 7...16 seconds, you have an additional 90...258 Health.
Lions Comfort - Skill. All of your signets are disabled for 12 seconds. You are healed for 50...98 Health, and gain 0...2 strikes of adrenaline.
Deadly riposte - Skill. For 8 seconds, while you have a sword equipped, you block the next melee attack against you, and your attacker is struck for 15...75 damage and begins Bleeding for 3...21 seconds.
Riposte - Skill. For 8 seconds, while you have a sword equipped, you block the next melee attack against you and your attacker is struck for 20...68 damage.
Shield stance - Stance. For 1...7 seconds, while wielding a shield, you have a 75% chance to block incoming attacks, but you move 33% slower.
Ciekawym pomysłem jest dodadnie:
Stoneflesh aura - Enchantment Spell. For 5...13 seconds, damage you receive is reduced by 1...25 and you are immune to critical attacks.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tzeenth dnia Wto 15:13, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Wto 20:10, 27 Sty 2009 Powrót do góry

Jakby co, to prócz necro i woja, mogę wybrać się jako 16lvl ele, albo uwaga: 20lvl dervish Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 22:05, 27 Sty 2009 Powrót do góry

Mój R/E 20 lvl
7 expertise
11 wilderness survival
14 marksmanship

umiejki:
1 - penetrating atack (+24 damage, 10 % armor penetration)
2 - power shot (+19 damage)
3 - determined shot (+19 damage, reacharge skills if faills to hit)
4 - point blank shot (+24 damage)
5 -concussion shot - interrupts, inflict daze (19 sec), only 15 damage
6 - ignite arrow
7 -chocking gas
8- resurrection signet

jak kto ma inne propozycje, niech daje uwagi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Śro 9:55, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Mój R/E 20 lvl
7 expertise
11 wilderness survival
14 marksmanship

umiejki:
1 - penetrating atack (+24 damage, 10 % armor penetration) koszt 7
2 - power shot (+19 damage) koszt 7
3 - determined shot (+19 damage, reacharge skills if faills to hit) koszt 4
4 - point blank shot (+24 damage) koszt 4
5 -concussion shot - interrupts, inflict daze (19 sec), only 15 damage koszt 18
6 - ignite arrow koszt 7
7 -chocking gas koszt 11
8- resurrection signet

jak kto ma inne propozycje, niech daje uwagi

No to dam kilka… Very Happy

To, co mnie najbardziej uderzyło w tym buildzie to strasznie duży koszt Skilli. Nie wiem jak ty stoisz z energią, ale moja R po odpaleniu 1,2,3,4 dwa razy byłaby na zerze energii. A walki trwały sporo dłużej niż jakieś 20s...
Proponowałbym wymienić 2 na Hunters Shot. Daje co prawda 5 dmg mniej ale kosztuje 3 mniej, odnawia się 1s szybciej i daje ew Bleeding.
W sumie to tyle. Ja jeszcze zastanawiałbym się nad wymianą concussion shota na distracting shota – koszt 14 mniejszy, ale tu concussion ma swoje plusy.
Jeszcze taka uwaga, że nie masz żadnego skilla lecząco/obronnego…

Za to mam inne pytanie. Czy w moim buildzie nie wymienić Read The Wind na Favorable Winds. Nie mam doświadczenia z duchami i przeraża mnie czas rzucania 5s i przywiązanie do miejsca. Z drugiej strony z tego ducha korzystalibyśmy oboje. Proszę tu o opinię bardziej doświadczonych graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Śro 18:14, 28 Sty 2009 Powrót do góry

NA rangerowaniu się nie znam, ale chyba idea jest taka, żeby stać z daleka i strzelać, mie dostając przy tym specjalnie kontry. Znaczy skile leczące konieczne nie są, bo jeśli dostajesz duże obrażenia to coś robisz nie tak. Małe obrażenia leczą się same (jesteś z dala od walki), albo wyleczy ci je healer przy okazji.

Ale to tylko teoria, w praktyce nie sprawdzałem. Wiem, że jak idę na deep, to mój necro nie ma czym się leczyć. Od tego są monki z heal party, heal area (ranger, monk i casterzy są z tyłu w jednej grupie) itp.

Skille monków są bardzo ważne. Dobrze by było wziąść bondera i healera.
Jimmor, dasz radę zrobić ze swego Ogdena bondera?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:18, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Trudno, poświęciłem elitarną zbroję. Zmieniłem profesję na monka i zaczynam polowanie na Life Barrier. Do tego kupić muszę jeszcze kilka monkowskich skilli, typu zwłaszcza blessed signet.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 20:24, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Mogę zmienić i wziąść kicie
zmniejszam w tedy wilderness surwiwal do 9, biorę beast mastery na 8 i zamiast dwoch skill - skille zwierzaczka, niewątpliwie ma to swoje zalety.

choć jesli bez zwierzaka - to mogę wziąść antidote signet i proponowany przez ciebie hunters shot,
zamiast - power shot i point blank shot.

- Jak dla mnie duchy są fajne, działają dlugo i jeśli się stoi w miescu ma to sens,
trza pamietać by rzucac tylko w miarę z dala od wrogów bo oni uwielbiają najpierw bic w duchy, które po drugim ciosie znikaja i trochę szkoda tej energii która się na nie zmanowało.
Taka jest moja opinia, gracza niezbyt doświadczonego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ula dnia Śro 20:46, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Śro 21:11, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Ja się na prawdę nie znam. Sad
Bazuję tylko a tym czego doświadczyłem i na wrażeniach z ostatniego rajdu. W tym rajdzie bardzo się cieszyłem, że wziąłem skille defensywne. Oba były ostro w użyciu - szczególnie w walce z Grawlami. Jakoś ci healerzy mnie swoimi healami omijali...
Ranger atakująco przerywający jest IMO fajną postacią. Ja go bardzo lubię. Jednak bawiąc się nim mam wieczny problem z brakiem MANY. Nawet przy tym buildzie. Także pozwoliłem sobie zwrócic ci Ulu uwagę na moim zdaniem słabą stronę twojego buildu.
Ranger beastmaster też jest fajny. Wink Wymaga jednak poświęcenia 2 slotów na skille. Wybór jest Twój.
Co z tym duchem to nie wiem. Spróbuję go wyekwipowac na wędrówki dziś/jutro i zobaczę jaki będzie efekt...

Jimmor! W/Mo... nonoo wszystkiego najleszego na nowej drodze życia Very Happy

Jaki zestaw herosów bierzemy? 2xkapłan cz 1xkapłan 1xtank? Co to bonder?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:32, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Bonder 1.0

Mo/Me 20 (właśnie odkryłem że herosi mogą być łamani. Ale ciapa ze mnie...)

Inspiration: 9
Protection Prayers: 12+2
Devine favour: 9

cdn...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:39, 28 Sty 2009 Powrót do góry

czyli dla wszystkich pasuje piatek?
godzina 21?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Śro 21:40, 28 Sty 2009 Powrót do góry

ok, ze wszyskimi standardowymi zastrzeżeniami Very Happy Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki dnia Śro 21:41, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:20, 28 Sty 2009 Powrót do góry

Piątek - wstępnie OK

Bonder 1.0

Mo/Me 20 (właśnie odkryłem że herosi mogą być łamani. Ale ciapa ze mnie...)

Inspiration: 9
Protection Prayers: 12+2
Devine favour: 9

Life Barrier (-1 E Rg) Elitka, enchant. Redukuje obrażenia o 48%. Kończy się jeżeli Health monka spada poniżej 50%
LIfe Bond. (-1 E Rg) Enchant. Połowa obrażeń które otrzymuje cel przenosi się na monka, po zredukowaniu ich o 28.
Essence Bond (-1 E Rg) Enchant. Monk zyskuje 1 energii za każdym razem gdy cel otrzymuje obrażenia fizyczne lub od żywiołów
Blessed signet. Otrzymujesz 3 energii za każdy podtrzymywany enchant
SIgnet of devotion - leczy za 66 pkt
Balthazars spirit (-1 E Rg) - za każdym razem gdy cel otrzymuje obrażenia dostaje 1 E i adrenalinę
Power Drain - przerywa zaklęcie. Mesmer dostaje 19 energii
Resurect - wskrzesza z 25% Healtha, 0 Energii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Czw 10:54, 29 Sty 2009 Powrót do góry

Life Barrier - Elite Enchantment Spell. While you maintain this enchantment, damage dealt to target other ally is reduced by 20...44%. If your Health is below 50% when that ally takes damage, Life Barrier ends.
Life Bond - Enchantment Spell. While you maintain this enchantment, whenever target other ally takes damage from an attack, half the damage is redirected to you. The damage you receive this way is reduced by 3...25.
Balthazar Spirit - Enchantment Spell. While you maintain this enchantment, target ally gains adrenaline and Energy after taking damage. (The amount of adrenaline gained increases depending on your rank in Smiting Prayers.)
W sumie jesteś nieźle napakowany do wsparcia Warriora, ale sam niewiele ugrasz. Baltkazar Spirit zamień na coś z pozostałych 2 atrybutów - niewiele dasz, a będziesz miał zajętego slota. Może Heal Party lub to:
Heavens Delight - Spell. Heals you and party members within earshot for 15...51 points.
Krótkie i tanie. Trochę wolno się ładuje, ale cóż... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:25, 29 Sty 2009 Powrót do góry

1) Jest to build dla mmojego herosa nie dla mnie. Ja gram war-necro

2) Balthazar spirit monk rzuca na siebie. Gdy tylko dostanie obrażenia przez life bonda dostaje energię. Jeżeli połączyć to z essence bond a mój warek wejdzie w tłum monk ma nagle nadprodukcję energii. I to ostrą (np. odpowiednik regeneracji na poziomie 4-10), zastanawiam się na co ją mógłby zużyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)