Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Redundancy - systemy awaryjne/zapasowe Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy wprowadzamy zasadę redundancy - systemów awaryjnych?

Tak
83%
 83%  [ 5 ]
Nie
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6


Autor Wiadomość
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Pią 10:55, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Ok. Czyli Redundancy system zamienia się w solid hit (ilość zależy od klasy okrętu) i w przypadku GEG omija go całkowicie?? Dla mnie moze być. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pią 11:17, 11 Sty 2008 Powrót do góry

dokładnie tak. Jestem ZA


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:12, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Zupełnie nie rozumiem czemu robicie wyjątek od zasady ktory będzie mial znaczenie tylko w przypadku walki Drakh z Vree - inni i tak nie maja na ogol znaczacych mnoznikow. Albo ignorujemy criticala albo nie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pią 15:35, 11 Sty 2008 Powrót do góry

ehh w sumie... przepis czysto anty Drakhowy... hmmm czyli z definicji jestem raczej przeciw.

czyli:
Cytat:
Redundancy system zamienia się w solid hit (ilość zależy od klasy okrętu)
- ZA

Cytat:
w przypadku GEG omija go całkowicie
- PRZECIW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Pią 15:47, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Sądzę, że akurat dla Vree to czy obrażenia z krytyka przechodzą przez GEG czy nie nie ma większego znaczenia, ponieważ przy wszystkich broniach min. DD i tak większość trafień GEG'a przebija. Bardziej to boli inne rasy które głównie mają broń bez mnożników obrażeń, bo wtedy wiele ataków hest przez GEG zatrzymywane nie robiąc szkód (tak, wiem, taki jest cel GEG'a).
A moja propozycja brzmi dokładnie: niech krytyk pozostanie krytykiem, ale bez rzutu na tabelkę krytyka. "Critical Hit - As Solid Hit, also roll Critical Hit", po zmianie: "Critical Hit - As Solid Hit". Niech zostanie to krytyk tylko bez tabelki, a już wcześniej ustaliliśmy, że obrażenia z tego "as solid hit" też przechodzą mimo GEG'a.
Jak na razie jest 2:1 na to, że reundance zmienia krytyka w najzwyklejszy solid hit.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tzeenth
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 319 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Immaterium w rejonie Czerniakowa

PostWysłany: Nie 22:47, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Wiecie co?? Trochę to przemyślałem. Smile Czy nie lepiej byłoby jednak pozostać przy rzucaniu na tabelkę krytyków i nie aplikować dodatkowych efektów (poza oczywiście stratami w załodze i uszkodzeniami)?? Tzn.: Rzucamy 6 na hita - krytyk - następnie rzut 3 na tabelce krytyków (hit w reaktor) - kolejny rzut 4 (power feedback) - strata 1 DMG i 1 Crew.... Do tej pory wszystko się liczy, ale dalej jest "Lose 1 random trait" i ten efekt ignorujemy x razy (w zależności od poziomu okrętu). Co wy na to?? Powoduje to, że większe okręty nie musisz skubać przez 5 tur, ale przez 3. Very Happy I nie lecą one na chama do przodu bo im nic się nie stanie. Very Happy To chyba słabsza wersja z tych co zaproponował Misiołak. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 11:11, 14 Sty 2008 Powrót do góry

rety! czyli kolejny za "miękkim" redundancy. Czy ktoś to sledzi? Bo jak na razie to możan powiedzieć, że wprowadzmy redundancy (4 głosy za). Jakie to się robi mess Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 12:25, 14 Sty 2008 Powrót do góry

Przeszła wersja mocna, "za" byli Luki, Ula, Jimmor i Czarli. Za lekką byli Tzeenth i Misiołak. Wolf się nie wypowiedział, ale jego głos nie zmieni wyniku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 15:27, 14 Sty 2008 Powrót do góry

ok czyli wersja mocna. Tylko czy wersja najmocniejsza czyli redukcja critacal hita do solid hita czy wesja mocna - słaba czyli krytyk pozostaja krytykiem ale nic więcej (czyli przechodzi przez GEGa).
Za wersją najnaj był jimmor i ja
Za wersją naj był czarli i tzeenth (chyba...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wolf
nadporucznik
nadporucznik



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 531 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ankh-Morpork

PostWysłany: Pon 21:12, 14 Sty 2008 Powrót do góry

znaczy byłem w ogóle przeciw :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)