Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Postulaty zmian w przepisach kampanijnych Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:54, 04 Gru 2007 Powrót do góry

Proponuję umieszczać poniżej postulaty zmian w przepisach kampanijnych. Zacznę od siebie:

1. Im okręt mniejszy tym większy koszt other duty w XP (Patrol: 6, Skiermish: 4, Raid 3, Battle, War, Armagedon 2)

2. Wprowadzić bardziej rozbudowaną tabelę generacji scenariusza - uzależnioną od tego co atakujący chce zrobić. Np:
a) można wykonać rajd przeciw zasobowi wroga którego celem będzie osłabienie jego floty (-1 FAP w następnej bitwie o dany zasób). Scenariusz z poziomu Patrol - Raid z grupy Recon Run, Break through, itp

b) można wykonać rajd przeciw zasobowi mający na celu jego neutralizację (w turze utrata przychodu) - scenariusz z poziomu Patrol - Raid z grupy Konwój, Supply ships

c) można wykonać atak na zasób przeciwnika - scenariusz wielkości battle / war, scenariusze w rodzaju plane assault, annihilation, Acta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Wto 16:59, 04 Gru 2007 Powrót do góry

- Raz na całą kampanię dla strony dodatkowy cel strategiczny.
- Rozliczenie Tury w kolejności inicjatywy (po rzuceniu i wskazaniu celów dla wszystkich other duty). Idealnie by było gdyby other duty (to najważneijsze) rzucac od razu po bitwie i ASAP upubliczniac. Refity są mniej wazne.

Jimmor:
- czy wygrana w każdym z tych podpunktów daje +5RR?
- czy przy takim założeniu utrzymujemy 1 atak na rundę czy dopuszczamy więcej małych ataków?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ula
emerytowany porucznik
emerytowany porucznik



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 364 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:01, 05 Gru 2007 Powrót do góry

Moja propozycja - by następowała eskalacja bitew, czyli kolejne tury większe bitwy.. Przynajmniej jeśli chodzi o walkę o cele strategiczne.

P.s.
Czy można odsyłać statki do domu, by z domu przyslano coś innego?
Np.: zamiast Battla odsyłaja mi coś niejszego co uznałam, że jest mi potrzebniejsze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Śro 11:42, 05 Gru 2007 Powrót do góry

jimmor napisał:


1. Im okręt mniejszy tym większy koszt other duty w XP (Patrol: 6, Skiermish: 4, Raid 3, Battle, War, Armagedon 2)



A moze zrobić inny zapis:
- koszt w XP other duty (Patrol: 4; skirmish: 3 reszta po 2)
- okręt może wykonać 1 rzut na other duty na turę.

Raid jest już na tyle powaznym okrętem, że warto mu imo i tak wykupowac Refity a nie othery. A zapis 1 na turę przytnie ich ilość dość skutecznie.

Ula:
Eskalacja bitew czyli? Jak by to miało działać? Jezeli bedzie zapis, że do zdobycia celu jest potrzebna bitwa na poziomie ileśtam battle to bitwy będa wieksze. A jeżeli bedziesz najpierw chciała "zmiekczyć" cel najpierw możesz go potraktować lekką bitwą za -1FAP. Czyli jakaś eskalacja jest.

Wymiana okrętów po odesłaniu? hmmm.... IMO nie. Wybieraasz flotę na poczatku, dokupujesz w trakcie. I tka możliwosć odesłaia na naprawy i uzupełnienie stanów jest TWARDA.

Jimmor:
Trzeba by ew usiąść nad tymi mozliwymi scenariuszami. Bo większośc bedzie się kwalifikować do każdej kategorii, tylko prawdopodobieństwo wylosowania trza zmienić.


Odnośnie wilekości bitwy musiały by być dwie tabele. Jedna dla bitew małych, jdena dla dużych. najpierw rzut na poziom bitwy, potem na FAP. Czy w tym momencie nie dać mozliwości wpływania modyfikatorem +-3 na oba rzuty? Losowość jest mniejsza, więc powinno to zagrac lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)