Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Klikkitak i hiper? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Czw 23:10, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Czy Gaimowie mogą zamieniać myśliwce w bomby w hiperprzestrzeni? Skoro mogą nawet niewystrzelone na statkach, to moim zdaniem tak. Ale uznaliśmy też, że nie ma wystrzeliwania myśliwców w hiperce...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Czw 23:20, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Jedyną rzeczą którą może zrobic statek w hiper jest otwarcie Jpointa. Czyli wystrzeliwac myśliwców nie może. moze zamienic je sobie na pokładzie i wystrzeli jak juz wyjdzie z nadprz.

Jest:
Ships in hyperspace cannot perform any action other than the Initiate Jump Point Special Action


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Czw 23:39, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Czyli też nie może przez ten JP przeskoczyć, bo nie może wykonać ruchu, bo jest to inna akcja niż "Initiate Jump Point Special Action" Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Czw 23:40, 08 Lip 2010 Powrót do góry

punkt! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Czw 23:43, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Zresztą myśliwiec to nie okręt a zamiana w bombę to nie akcja, to deklaracja... Ja bym pozwolił na przestawianie się myśliwców w hyperze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Czw 23:47, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Oki, ale to robi moje bomby ostre, bo jak poprzemieniane wyskoczą z Jump pointa to może zaboleć...
Czy są inne "nie-akcje" które można zrobić w hiperce?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Czw 23:50, 08 Lip 2010 Powrót do góry

Na razie żadnej nie widzę, ale to pewnie wyjdzie w praniu... na pewno nie możesz aktywować okrętu w hiperze żeby robił za init-sink - jedynie możesz go nominować do otwarcia JP lub do wylecenia z niego. Ale to tylko moje zdanie Wink Myślę, że przekształcanie TikTaków to mały (choć odrobinę niebezpieczny) precedens.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:07, 09 Lip 2010 Powrót do góry

Scout Very Happy. Proponuję liczyć zasięg od otwartego JP Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pią 14:19, 09 Lip 2010 Powrót do góry

I punkt dla Jimmora Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:24, 09 Lip 2010 Powrót do góry

Tak naprawdę trzeba podjąć decyzję.
- nie dla init sinków (tu mamy chyba konsensus)
- nie dla SA poza JE, AJE (tu też chyba mamy konsensus)
- nie dla scouta

IMHO problem wspólny:
- wystawianie myśliwców i okrętów (Drakh)
- przemiana myśliwców

Jeżeli jedno to i drugie. Decyzja jedynie w którą stronę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pią 14:35, 09 Lip 2010 Powrót do góry

jimmor napisał:

- wystawianie myśliwców i okrętów (Drakh)
.


To już chyba było dyskutowane. I nie wiem czy nie było też na moongoose. Było na NIE i ja jestem na NIE. Bo robi się to strasznie twarde.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:10, 09 Lip 2010 Powrót do góry

Fakt - WAR carrier wyrzuca w hipperze wszystkie myśliwce, otwiera JP i zrzuca je na głowę przeciwnikowi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pią 15:45, 09 Lip 2010 Powrót do góry

Z tego co pamiętam to właśnie podobnych argumentów używaliśmy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Nie 13:03, 11 Lip 2010 Powrót do góry

Dobra, przyjmujemy, że nie można przemieniać myśliwców w hiperce i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)