Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Drakh w kampanii Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 10:14, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Grześ się nie ucieszy...
[link widoczny dla zalogowanych]

"We have a drahk player and these questions came up first ed. Matthew replied and from his replies we pieced together the folowing campaign rules for the Drahk. Now remember, these are from my memory, which can be faulty at times.

1. A mother ship or carrier can replenish at fleet headquarters
2. Carried ships can not gain experience, they are part of the Mother/Carrier
3. Surviving raiders et.al. are not lost. But rule 2 still applies. I assume they will be assigned to other ships as the orphans settle in with a new mother/carrier.
4. Can't be deployed separately. Reiterated in the latest addition. (podkreślenie moje)

This still makes them powerful in campaigns, but the inability to gain experience helps keep that in check"

Co z tym robimy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 10:17, 29 Paź 2007 Powrót do góry

problem jest taki, że "pamiętam, że Matt to powiedział"... widziałem to już wcześniej. Ale dopóki nie bedzie pod tym podpisu odpowiedniego to... Sad

poza tym:
"for raiders in campaign we had them gaining their own XP etc. they only start at the same CQ as the mothership, sometimes crew get more experienced in certain raiders than in others, same happens with skeleton crews.
if a mothership/carrier increases CQ then this will only effect new ships brought to replace losses on the mothership/carrier"

i to pisze katadder trzy posty wyżej. A jemu bardziej ufam niż...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 10:27, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Masz rację, ale mniejsza o cq i xp, co z wysyłaniem raiderów bez carriera? Wtedy Jimmor musiałby zmieniać rozpiskę, i miałby mniej statków...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:34, 29 Paź 2007 Powrót do góry

To wszystko są home rules, w oficjalnych FAQ nie ma na ten temat ani słowa. Po za tym:

1) Dlaczego mam mieć zakaz wystawiania staków z HH osobno skoro można to robić z myśliwcami?

2) Kto zdobywa doświadczenie zarobione przez statki z HH? Statek matka? Czy tak jak przy myśliwcach nikt? To czy i za zniszczenie statku z HH nie ma doświadczenia?

Drakhowie płacą słono za swoje bonusy:
- nie mają myśliwców, zatem ich lotniskowce niczego nie produkują w kampanii. No chyba, że na turę mogą odtworzyć dwa statki z HH...
- nie dość że nie mają myśliwców, to nie mają również anty-fightera.
- porównując ciężkiego raidersa z choćby z JumpHawkiem Drazi widać że Raiders są mocno niedozbrojeni jak na swoją klasę. To też jest koszt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 10:34, 29 Paź 2007 Powrót do góry

dopóki nie będzie oficjanej odpowiedzi traktowałbym raidery tak jak traktowaliśmy je do tej pory. Czyli dostają XP, mają własne CQ, mogą wychodzić bez carriera, ale po zakończeniu wycieczki muszą na niego wracać - jak myśliwce.

IMO nie ma co mieszać w już rozpoczętej kampanii. Najwyżej jimmor ją wygra. Albo się zirytujemy i go wspólnie rozwalcujemy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 10:39, 29 Paź 2007 Powrót do góry

No i o to chodziło. Nie pisałem: "Zbanować Jimmora", tylko co robimy. Nie robimy nic. Ok. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Pon 13:17, 29 Paź 2007 Powrót do góry

To ja znów namieszam... Co będzie, jeśli spadnie statek matka, a raidery itp. przeżyją, a na innych statkach nie będzie miejsca na przejęcie ich? Będą działać jako całkiem niezależne jednostki? Zresztą tak samo jest z myśliwcami... Co jak spadnie carrier? A fightery dotrwają do końca bitwy w ilości niewystarczającej na wystawienie pełnego winga? Np. ktoś zniszczy mój lotnisokwiec i 2 skrzydła myśliwców które z niego wystartowały. Czy potem będę mógł te dwa wystawiać jako jednego Patrola? A może będę mógł dodać do innych nadwątlonych już eskadr w ramach uzupełnień?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 13:39, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Pod koniec tury kamoanii możesz przestawiać mysliwce między statkami i między grupami a statkami. Więc jeśli spadnie carrier a fightery zostaną to możesz je dołożyć do innych statków lub niepełnych grup lub utworzyć nową grupę. Jezeli zostanie ci niepełna grupa to IMO możesz ją wystawić ale płacisz jak za pełną.
A i tu mam pytanie. Czy mozna tworzyć grupy mieszane. NP ja mam na carrierze 5xaurora 3x thunder. czy mogę to wysawić jako dwie grupy mieszane (ew "4x aurora" i "3x thunder 1x aurora") czy muszą to być 3 grupy: 4x aurora, 1x aurora, 3x thunder? I to w przypadku straty carrirera jak i np wystawianie grup bez carriera?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Pon 13:43, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Tu wydaje mi się, że powinniśmy wystawiać grupy zawierające te same typy myśliwców, tak więc jak zostaqną 2 myśliwce a i 2 B, to żeby wystawić wszystkie 4 należy zapłacić jak za dwa Patrole.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 13:46, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Proponuję jednak bez eskadr mieszanych...
Myśliwce sierotki, które nie zmieszczą się na innych statkach wcale nie mogą tworzyć nowych osobnych skrzydeł. No chyba, że tak ustalimy jako home rule.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czarli
Brat Księcia Felicjana



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 571 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warsaw City, Mokotou

PostWysłany: Pon 13:48, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Myślę, że powinny mieć taką szansę, i tak będziemy za nie dodatkowo płacić, a będzie to jak wystawianie myśliwców z carriera który nie bierze udziału w bitwie... Tyle tylko, że ich statek macierzysty nie bierze udziału z własnego wyboru...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 13:54, 29 Paź 2007 Powrót do góry

wystawić mysliwce owszem. Nawet jest na to przepis, ze mysliwce tworzą nowy choice. Tak samo bym traktował raidery z odstrzelonych carrierów.

Czyli grup mieszanych brak... tak sądziłem, ale cóż... próbować warto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Misiołak
kawalerzysta desantowy
kawalerzysta desantowy



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1451 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mrocznej pieczary (Warszawa)

PostWysłany: Pon 14:04, 29 Paź 2007 Powrót do góry

luki napisał:
Nawet jest na to przepis, ze mysliwce tworzą nowy choice.

A pokażesz gdzie?
bo biedna sierotka nie mogę znaleźć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jimmor
Generalissimus
Generalissimus



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1016 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:05, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Bez eskadr mieszanych w sensie różne typy myśliwców - zgoda.

Myśliwce sierotki - dla mnie mogą tworzyć nowe skrzydła, tak samo jak moje okręty z Huge Hangars. Nawet niepełne skrzydła, przy czym powinny mieć obowiązek tworzenia jak największej liczby eskadr pełnych (np. osiem sierotek Narnutworzy dwie eskadry 5+3, a nie 4 eskadry 2+2+2+2, które ktoś potem z RR uzupełni do pełnych stanów).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
luki
major major major
major major major



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 1574 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strzelają?

PostWysłany: Pon 14:32, 29 Paź 2007 Powrót do góry

Misiołak napisał:
luki napisał:
Nawet jest na to przepis, ze mysliwce tworzą nowy choice.

A pokażesz gdzie?
bo biedna sierotka nie mogę znaleźć


aleś mi ćwieka zabił... teraz nie magę znaleźć, czasu mało... ale poszukam. Wiem (wydaje mi się??) że gdzieś to czytałem...

Ale wiedziałem, że jak tylko usiądziemy do tego systemu to zaraz się pojawią takie tematy jak ten...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)