Autor Wiadomość
luki
PostWysłany: Pią 9:37, 30 Lis 2007   Temat postu:

ehh a ty znowu kręcisz... niestety masz dużo racji (znowu?).
Zaokrąglania wchodzą do homerulesów.

co do części drugiej... hmmm podręcznik mówi jeasno. Oczywiscie można się z nim nie zgodzić... hmm niech ktoś coś zrobi. ja na razie sie muszę robotą zająć... Wink
jimmor
PostWysłany: Pią 9:31, 30 Lis 2007   Temat postu:

Pytanie jest źle sformułowane, więc doradzałbym ponowne głosowanie - przy nieudanej SA jest wyraźnie napisane, że ograniczenia nie działają. No prawie wyraźnie:

Cytat:
If failed, the ship moves as normal.


mogłoby być acts zamiast moves.
luki
PostWysłany: Pią 9:30, 30 Lis 2007   Temat postu:

zaraz wrzucam do Homerulesów i dziękuję za współudział Wink
Ula
PostWysłany: Pią 9:24, 30 Lis 2007   Temat postu:

Licząc głosy wyszło mi , że NArnowie maja głos ostateczny... Cool
luki
PostWysłany: Pon 14:03, 26 Lis 2007   Temat postu:

głosowac proszę Very Happy i stanowisko przy innych uściślać..
Czarli
PostWysłany: Pon 14:02, 26 Lis 2007   Temat postu:

Moim zdaniem przerwanie akcji niweluje wszystkie bonusy (zgodnie z zapisem) a kary za wykonywanie akcji dalej się liczą. Tak było by chyba najbardziej zgodnie z podręcznikiem...
Misiołak
PostWysłany: Pon 8:53, 26 Lis 2007   Temat postu:

Zyski są wyszczególnione, ale mowa o całych SA... nie jest napisane, że nie traci ograniczeń...
jimmor
PostWysłany: Pią 16:56, 23 Lis 2007   Temat postu:

Cytat:
If a ship is restricted from performing Special Actions (such as from some critical hits), then it will also immediately lose
any Special Action it is currently performing, losing all benefits in the process.


Mowa jest tylko o zyskach...
luki
PostWysłany: Pią 16:09, 23 Lis 2007   Temat postu:

jak na razie kostki w dół zgodnie Smile
fakt faktem pojawia się nam kolejne pytanie - czy zniknięcie możliwości robienia SA (np bridge hit) wyłacza działające już SA?
Misiołak
PostWysłany: Pią 15:17, 23 Lis 2007   Temat postu:

Niby to samo co Jimmor, ale zupełnie co innego.
Jestem za tym by krytyki nie przerywały SA, przynajmniej nie wszystkich. np. Jeśli ktoś zamknął grodzie, to jak go trafię w mostek, to nagle grodzie są otwarte, już od tego strzału? Ciut dziwne.
Ale jeśli tak, to moim zdaniem brak też ograniczeń.
jimmor
PostWysłany: Pią 14:58, 23 Lis 2007   Temat postu:

Inaczej traktowane są SA które nie wyjdą a inaczej które zostaną przerwane szczęśliwym trafieniem. Nie można łączyć odpowiedzi na oba pytania:

- z wyjątkiem Run Silent! (oraz być może innych SA które mają stosowny zapis) ograniczenia z SA nie działają po nie udanym QC check.

- SA które zadziałały, lecz zostały przerwane trafieniem postuluję traktować jako wciąż narzucające swoje ograniczenia.
luki
PostWysłany: Pią 14:16, 23 Lis 2007   Temat postu: nieudana/przerwana SA

Natknęlismy się niestety na ten problem wczora (dziś?)
czy po tym jak nie wyjdzie SA (ew np okrętowi odstrzelą możliwość robienia SA) ograniczenia jakie ona nakłada działają czy nie?
Ja stanąłem na staowisku, że działają, Czarli, ze nie działają
Brak porozumienia = k6 = w tej bitwie działały.

Od razu pojawił się kolejny problem. Jak liczyć przepołowioną ilosć kostek z broni o nieparzystej liczbie kostek?
powiedzmy akcja intensify wyjściowa ilośc kostek 5. Po zadeklarowaniu zostaje 3 czy dwie?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group