Autor Wiadomość
luki
PostWysłany: Wto 10:35, 29 Cze 2010   Temat postu:

może być - czyli mamy zgodność

ekhem... pragnę zauważyć, że jak jimmor i czarli się nie wezmą do roboty to przypadkiem może się kampania skończyć w 3 turze...
jimmor
PostWysłany: Wto 10:31, 29 Cze 2010   Temat postu:

Fakt, też się nad tym zastanawiałem. RR.
Proponuję by wszyscy przeliczyli floty na RR i umieścili info w rozpisce.
Misiołak
PostWysłany: Wto 6:31, 29 Cze 2010   Temat postu:

Najuczciwiej w RR. Liczenie w FAPach ma tą wadę, żę daje pole do kombinacji - kupię 5 patroli (15RR) i już nagle to battle. Ale jak będę się wystawiał na bitwę, to policze inaczej, żeby zmieściło się ich więcej...

Lepiej tego uniknąć. RR to prosty i bezpieczny system.
luki
PostWysłany: Pon 21:48, 28 Cze 2010   Temat postu:

hmm początkowe floty były w battlach.. może przy tym zostac?
jimmor
PostWysłany: Pon 21:38, 28 Cze 2010   Temat postu:

Popatrz na swoją flotę i przemyśl to jeszcze Very Happy
WAR według twojej propozycji wart jest 16 patroli a kosztuje 10...
Możemy tak pojechać, ale faworyzuje to DUŻE statki.
Czarli
PostWysłany: Pon 21:29, 28 Cze 2010   Temat postu:

Najwygodniej będzie to liczyć w patrolach. Wszak łatwiej liczyć co ile kosztuje w górę niż rozbijać w dół, zrobić coś na zasadzie punktów: patol - 1, skirmish - 2, raid - 4, battle - 8, war - 16, armagedon - 32?
jimmor
PostWysłany: Pon 20:26, 28 Cze 2010   Temat postu: Warunki zwycięstwa w kampanii

Zanim się zbliżymy do warunków gdzie ktoś uzyska znaczną przewagę nad innymi w wielkości floty proponuję ustalić w jaki sposób liczymy wielkość floty (FAPY? Jakie? Battle? A może koszt w RR?) i czy okręty wysłane na przegląd liczą się.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group