FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
luki
Wysłany: Pon 12:09, 14 Cze 2010 Temat postu:
hmmm... chiba ni... no bo dopiero musisz ją przyholować i zawiesić. A jak ci się nie uda złapać zasobu to i potem nie będzie działał.
jimmor
Wysłany: Pon 12:08, 14 Cze 2010 Temat postu:
Tak... to co każdy w WAR-em na start?
BTW - czy bonusy ze startowej stacji wchodzą zanim ją gdzieś zawiesimy, czy dopiero po tym - chodzi mi np. o war-room? Działa w 1 turze?
Czarli
Wysłany: Pon 12:03, 14 Cze 2010 Temat postu:
To i ja przyklepię rozbudowę
Startowa stacja może być na dowolnym priorty, a nowo kupowane od patrola i rozbudowujemy, tak?
Misiołak
Wysłany: Pon 11:50, 14 Cze 2010 Temat postu:
A co, ja też jestem za rozbudową, bo to fajny motyw
jimmor
Wysłany: Pon 11:31, 14 Cze 2010 Temat postu:
Chodziło mi o samą zmianę konfiguracji. Doczytać muszę zresztą bo zupełnie nie pamiętam zasad. Co do rozbudowy to mamy trzy głosy na budowę powolną i chyba oznacza to przy 5 graczach przyjęte rozstrzygnięcie.
luki
Wysłany: Pon 11:29, 14 Cze 2010 Temat postu:
Ale co? Można dowolnej wielkości stację postawić w ciągu tury? Czy idziemy tak jak moongoose daje?
jimmor
Wysłany: Pon 11:28, 14 Cze 2010 Temat postu:
Sorry, nie wziąłem tego pod uwagę. Zostawmy jak jest.
Misiołak
Wysłany: Pon 11:26, 14 Cze 2010 Temat postu:
Jimmor, pamiętaj, że już są zasady przebudowy stacji, np. po jej przejęciu od przeciwnika (tak, jest taka możliwość). Jeśli chcesz to przyciąć to można wprowadzić limit zmian na turę kampanii, np. max 1 dodanie modułu(płatne w RR), bez limitu usunięć (za darmo?).
luki
Wysłany: Pon 11:20, 14 Cze 2010 Temat postu:
No bo fakt jest faktem, że jak zostawimy to tak jak jest to szybko się całość zmieni w "mam Star Fortress na każdym zasobie" i wtedy zabawa przestanie być zabawna.
jimmor
Wysłany: Pon 11:12, 14 Cze 2010 Temat postu:
Ktoś wpadł na podobne rozwiązanie... znaczy że musi być dobre
Zastanawiam się tylko nad zmianą modułów 'w locie'. Wolałbym zablokować możliwość 'edycji' bazy, bo się pogubimy z kosztami. A zmiana habitatu w pancerz to dość skomplikowana procedura. Zaraz pojawi się pomysł, żeby przebudowywać bazy bez zmiany wielkości i się zrobią z baz samokonfigurujące kostki borgów. Jestem za zablokowaniem możliwość edycji modułów, co najwyżej można wszystkich modułów od razu nie wykorzystać - tzn. postawić bazę z wolnymi slotami i ją rozbudować potem. Jak budujemy bazę to przynajmniej ją projektujmy z wyprzedzaniem...
luki
Wysłany: Sob 21:14, 12 Cze 2010 Temat postu:
Witam, podoba mi się to D! Aktualnie stacja w kampanii jest naprawdę niezła, więc można ją z lekka dociąc.
I jeszcze 3 grosze z Moongose forum - całkiem na temat
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB2/viewtopic.php?t=43385
jimmor
Wysłany: Sob 15:41, 12 Cze 2010 Temat postu: Space stations - rozbudowa
Czy w trakcie trwania kampanii rozbudowujemy stacje? A jeżeli tak jakim kosztem?
a - nie rozbudowujemy. Stację można podmienić na większą, ale trzeba pokryć całkowity koszt nowej stacji
b - rozbudowujemy, ale koszty liczymy jakbyśmy dokupowali brakujące PrLvl (np. rozbudowując z Raid do War płacimy za Raid i Battle - czyli 32 RR !)
c - rozbudowujemy, a od ponoszonego kosztu odejmujemy wartość stacji bojowej sprzed rozbudowy - (np. rozbudowując z Raid do War płacimy 18 RR)
d - moja autorska - rozbudowujemy jak w b, ale musimy budować 1 poziom na turę, zaczynając od patrola. Jedyny wyjątek - stacje kupione na starcie, mogą być od razu duże. Budowa stacji trochę trwa...
Forum Gier Full Thrust, Babylon 5 ACTA 2E, Guild Wars Strona Główna
»
Zasady
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy administracyjne
----------------
Administracja
FORUM UKRYTE
RPG
----------------
WH40k
Gothic (BFG)
KC
Bitewne
----------------
Ogólnie
Ogólnie o FS:A
Raporty bitewne
X-wing
Technologia
Ogólnie
Wargaming Historyczny
Zasady
Ogólne pogaduchy mordheimowe
Kampania I
Firestorm Armada
TPOL
Mordheim
Komputerowe
----------------
Ogame
Ogólne o X-Wing
Nasze gry
HANDEL
Builds
WORLD OF TANKS!
Guild Wars
Off topic
----------------
Kantyna
LARP PIRACI 2
Babylon 5 - A call to arms 2ed
----------------
Ogólne
Zasady
Raporty bitewne
V kampania
Kampania III oraz IV
II kampania
I kampania
MOD
Full Thrust
----------------
Zasady
Taktyka i strategia
Stocznia
Wieści z frontu
Oficjalne Home Rules
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin